характеристика на практиканта вчителя початкових класів
Характеристика практики студента учителем початкових класів (зразок). Характеристика роботи студента учителем початкових класів в МБОУСОШ №23 м Тули Студент Хренов Віктор Сергійович проходив педагогічну практику у 2 "А" класі Муніципального загальноосвітнього закладу — середній загальноосвітній школі з поглибленим вивченням окремих предметів № 23 з 26 січня по 22 лютого 2011 года (4 тижні) в якості вчителя початкових класів. До проведених занять Віктор Сергійович готував різноманітний роздатковий матеріал та наочність. Щільність уроків була досить високою, з раціональним розподілом часу і з застосуванням різних видів навчальної діяльності. Віктор Сергійович зміг за
ХАРАКТЕРИСТИКА. студента-практиканта. Ф.И.О. студента: Лобанова Елена Сергеевна. Факультет, курс: Педагогический, 3 курс. На протяжении всей практики студентка показала ответственное отношение к педагогической деятельности, исполнительность, дисциплинированность самостоятельность. А также проявила высокий уровень педагогического такта и привязанность к детям. Знание программ и содержание учебного материала оптимально.
Характеристика студентки -практикантки 4 –го курсу групи ББ-14-1з Центра заочної та вечірньої форми навчання Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара спеціальність:«Біологія 6.040102 Біленко Світлани Анатоліївни. Стаття на урок Діловодство скачати. Біленко Світлана Анатоліївна проходила педагогічну практику в Новофедорівській ЗОШ І-ІІ ст. з 12 лютого по 10 березня 2018 року. Насамперед вона познайомилася з кожним учнем 6 – го класу, склала коротку характеристику кожного учня, побувала на уроках і виховних заходах, які провів класний керівник.
Характеристика на студентку-практикантку, яка проходила практику в класі НУШ має свої особливості. Вчителі, кому це необхідно, матимуть зразок для викори Про матеріал. Характеристика на студентку-практикантку, яка проходила практику в класі НУШ має свої особливості. Вчителі, кому це необхідно, матимуть зразок для використання. Перегляд файлу. ХАРАКТЕРИСТИКА. Книш Світлани Петрівни. студентки 2 курсу. спеціальності 013 Початкова освіта. педагогічного коледжу. Львівського національного університету. імені Івана Франка.
В материале представлена примерная характеристика на студента-практиканта педагогического колледжа.Будет полезна руководителям педагогической практики, руководителям школьных методических объединений. Примерная характеристика на студента-практиканта педагогического ССУЗа учебно-методический материал. Опубликовано 17.11.2019 - 16:19 - Тайгамбаева Татьяна Владимировна. В материале представлена примерная характеристика на студента-практиканта педагогического колледжа.Будет полезна руководителям педагогической практики, руководителям школьных методических объединений. Скачать: Вложение.
Характеристика студента с места практики в должности учителя начальных классов в МБОУСОШ №23 г. Тулы. Студент Хренов Виктор Сергеевич проходил педагогическую практику во 2 «А» классе Муниципального общеобразовательного учреждения — средней общеобразовательной школе с углубленным изучением отдельных предметов № 23 с 26 января по 22 февраля 2011 года (4 недели) в должности учителя начальных классов.
Характеристика студентки, проходившей педагогическую практику в качестве учителя начальных классов. Студентка с ХХХ по ХХХ гг. проходила комплексную педагогическую практику по учебно-воспитательной работе в начальных классах в г. М – е МОБУ «СОШ №…» в 1 классе, учитель 1. На протяжении всей практики студентка показала ответственное отношение к педагогической деятельности, исполнительность, дисциплинированность самостоятельность. А также проявила высокий уровень педагогического такта и привязанность к детям. Знание программ и содержание учебного материала оптимально.
Характеристика вчителя початкових класів Великосорочинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Миргородської районної Ради _(П.І.Б.) _ року народження, освіта середня спеціальна. _ (П.І.Б. вчителя) працює на посаді вчителя початкових класів Великосорочинської ЗОШ І-ІІІ ступенів з _ року. За час роботи показала себе творчим досвідченим вчителем, який добре володіє інноваційними освітніми методами й технологіями, активно їх використовує у своїй роботі. Особливо ефективно застосовує технології творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів.
Практика – возможность попробовать себя в реальных условиях, продемонстрировать уровень своей профессиональной компетенции и осознать правильность своего выбора. Содержание характеристики студента-практиканта по педагогической практике регламентируется вузом, в котором проходит обучение будущий педагог. В обязательном порядке в отзыве должен обозначаться уровень готовности студента к профессиональной работе, разнообразие методов и приемов обучения, которыми он овладел, его способность работать в коллективе и личностные качества, являющиеся необходимыми для создания доверительных отношений с людьми разного возраста и социального статуса.
За час проходження педагогічної практики студентка показала свої здібності у проведенні уроків, спілкуванні з дітьми та вчителями. Має гарний підхід до дітей. Оленою Іванівною було проведено рід пробних та залікових уроків. Пропоную педагогічну практику студентки Петренко Олени Іванівни оцінити на «відмінно».
ХАРАКТЕРИСТИКА. Щербатюка Сергія Миколайовича. студента 5 курсу. Щербатюк Сергій Миколайович проходив виробничу (педагогічну) практику в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів с. Вовковиї Демидівського району Рівненської області з 1 лютого по 5 березня 2010 року на посаді вчителя біології, географії, основ здоров’я і екології. За час практики студент ознайомився з основними видами навчально-виховної роботи в школі. Щербатюк Сергій Миколайович, старанно готувався до кожного уроку, добре володіє навчальним матеріалом, здійснював міжпредметні зв'язки. На уроках старався прищеплювати учням інтерес до навчання, використовував різні прийоми, які сприяли вивче
Образец характеристики студента проходившего практику. Характеристика на учащегося-педагога, который находился на практике в начальных школьных классах пишется по стандартной форме общих характеристик. Однако в описательной части есть свои особенности составления такого документа. При написании характеристики на практиканта-педагога младших классов, необходимо соблюдать определенную схему написания документа, где наиболее полно отображаются наиболее важные моменты, которые должны присущи будущему учителю младших классов. В данном разделе будут приведены примеры заполнения основного и психологического раздела для написания характеристики. Схема характеристики.
Характеристика на студента-практиканта педагогической практики в качестве учителя физической культуры. За время пребывания на практике в общеобразовательной школе (Ф. И. О. студента) показал высокие знания программного материала, умение руководить и управлять классом. Характеристика на учителя-практиканта (Ф. И. О.), студентку педагогического колледжа, которая проходила практику в детском саду За время прохождения практики (Ф. И. О.) проявила себя компетентным, владеющим основными методическими приемами, студентом.
Характеристика студента для учителя начальных классов для всех классов. Материалы для педагогической практики для всех классов. Характеристика на студентку, проходившую государственно-аттестационную практику в школе. Нажмите, чтобы скачать публикацию в формате MS WORD (*.DOC). Размер файла: 19.25 Кбайт. Характеристика Волощук Юлии Анатольевны, проходившей государственно-аттестационную практику в МБОУ СОШ № 45. г. Нижнего Тагила, в 3- а классе с 13 февраля по 11 марта 2012 года.
Характеристика. Студента-практиканта. Факультету початкової освіти. Комунального закладу "Харківська гуманітарно-педагогічна академія". Харківської обласної ради. _ (прізвище, ім’я, по-батькові). Чи приймала участь в роботі методичного об’єднання вчителів початкових класів? На якому рівні був підготовлений виступ? Педагогічна рада пропонує оцінити переддипломну практику студента _ на відмінно чи добре, чи задовільно. (прізвище, ініціали). дата Вчитель класу _. (підпис). печатка Директор школи _.
· спрямовує виховну роботу студента-практиканта з класом, аналізує її, дає поради щодо подолання труднощів. Звітна документація. 1. Звіт (на аркушах А4). Обов'язковою під час звіту є характеристика студента практиканта з підписом директора школи, вчителя музичного мистецтва, класного керівника (на окремому аркуші, з печаткою; вказується оцінка за педпрактику). Щоденник (на аркушах А4). З початку педагогічної практики студенти ведуть щоденники.
Матвіюк Сергій Валерійович працював на робочому місці вчителя трудового навчання в 5-их, 6В,8-их класах Нововолинської загальноосвітньої школи І-Ш ступе- нів № 3 із 29.01.2007 року по 02.03.2007 року. Матвіюк С.В. має ґрунтовну науково – методичну підготовку, володіє глибоким знанням змісту оновленої програми з трудового навчання та навчального матеріалу підручника. Студент - практикант активно використовує в роботі з дітьми елементи інтерактивних технологій, зокрема такі, як „ мозкова атака”, робота в парах, групах змінного складу, індивідуальні випереджувальні завдання.
Коментарі
Дописати коментар